Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Існує кілька методів виміру ваги, які знайшли своє використання у пристроях різної конструкції. У ході виконання цього завдання дитина познайомиться з методом противаги. На екрані перед учнем зображено ваги з двома чашами. Порожні, вони знаходяться у рівновазі, бо важать однаково. Якщо покласти на одну чашу предмет, вона, звісно опуститься. Тоді на іншу чашу кладуться гирі, чия маса заздалегідь відома і вказана на кожній з них. Коли чаші знову у рівновазі, значить маса предмета рівна сукупній масі всіх гир на іншій чаші. Це старомодний варіант приладу. Сучасний має тільки одну чашу і екран, де показується маса предмета. Виміри він виконує сам. У цій вправі використовується принцип порівняння, закладений у роботу старомодних вагів, але самі ці пристрої більш сучасні. Вигляд завдання має такий: є два таких прилади, по одній чаші на кожному. Учень бачить, скільки важить той чи інший обʼєкт, який поклали на ваги, бо цей показник у цифровому вигляді міститься на вагах. Чаша на інших вагах порожня, і їх треба врівноважити, докладаючи гирі туди, де маса менша. Коли учень це зробить, то пройде на новий етап завдання, де буде інша пара приладів для виміру маси, де на першому буде вже новий обʼєкт.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
М.8
Зрівняння ваги
-
0
Відповідей на питання
0/100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування