Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Твоя відповідь:
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

На екрані учень бачить дві групи предметів. Кожна з двох груп має логічний звʼязок між собою. Дитина підраховує кількість предметів у першій, після чого – кількість обʼєктів у другій. Мета вправи: визначити, чи співпадає кількість обʼєктів. Але оформлення цієї вправи має сильний ігровий аспект. Наприклад, предметами можуть бути горішки та білочки, тож дитина визначає, чи всім білочкам вистачить по горішку. Такий формат вправи не тільки є дуже цікавим для дитини, не тільки допомагає їй зберігати зосередженість, а й розвиває вміння використовувати лічбу у повсякденному житті. Дитина сприймає перш за все малюнки, а роботу з числами виконує як частину ігрового процесу. Коли учень перелічив обʼєкти на малюнку, то за допомогою мишки він має натиснути на кнопку, яка підтверджує або заперечує співпадіння кількості предметів. На наступний етап, де є новий малюнок, учень переходить у будь-якому разі, але при помилці спочатку бачить вірну відповідь. Малюнки відрізняються за формою, розмірами та кольором, тож дитині не так легко їх лічити, але разом з тим цікаво.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
З.7
Чи достатньо?
-
0
Відповідей на питання
0/100
Набрано балів
that's right! Це правильна відповідь! that is wrong! Це неправильна відповідь!
task not finished
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування