Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Вміння визначати, який з зображенихпредметів знаходиться попереду, а який в – позаду, тренується поступово. Спочатку дитина вважає, що більші предмети ближчі, і тільки згодом, шляхом тренувань, учень осягає розуміння такого поняття як перспектива. Ця вправа – один із способів тренування вміння бачити просторову перспективу. На екрані учень бачить набір предметів. Вони можуть бути різного розміру, а можуть бути і навмисно однакової довжини та ширини. Але завжди один з них ближче, а інший – більш далеко. Визначити положення предметів можна порівнявши їх один з одним. Той з обʼєктів, який буде затуляти собою інші, є ближчим незалежно від того, чи більший він за інші, чи ні. Щоб закріпити це знання і перетворити його на практичний навик, учень вибирає дальші, або ж ближчі предмети на низці етапів. Картинка на кожному етапі інша, тож дитина не занудьгує, і кожного разу їй доведеться аналізувати побачене. Коли учень дає відповідь, то переходить на наступний етап. Якщо відповідь вірна – відразу, а якщо невірна, то на екрані спочатку зʼявляється правильний варіант.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Г.4
Попереду або ззаду
-
0
Відповідей на питання
0/100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
task not finished
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування