Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Учень бачить на екрані певну предметну послідовність. Обʼєкти зображені один за одним у два ряди, при чому вони мають приблизно однаковий розмір та можуть бути подібних кольорів, але єдиний критерій будування цієї послідовності – форма цих предметів. Дитина має зрозуміти внутрішню логіку цієї послідовності, після чого вона має вибрати з двох типів обʼєктів той, форма котрого правильна для продовження предметного ряду. Незалежно від того, чи правильну відповідь дасть учень, він переходить до наступного етапу вправи, де на екрані буде зображена послідовність вже інших предметів. Якщо дитина допустить помилку, то під невірною відповіддю зʼявиться правильна. Ця вправа допомагає учню вчитись краще аналізувати зображення, порівнювати предмети тільки за певним критерієм (у цьому випадку – тільки за формою) та робити висновки на основі цих спостережень. Важливо, що у ході виконання цієї вправи дитина вчиться самостійно продовжувати послідовність предметів, керуючись логікою її структури. Таким чином розвиваються аналітичні здібності дитини.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
И.3
Послідовність за формою
-
0
Відповідей на питання
0/100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування