Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

На екрані учень бачить ряд предметів, які розташовані у певній послідовності. Критерій, за яким відбувається формування цієї послідовності – розмір цих обʼєктів. Саме його має аналізувати дитина, коли виконує дану вправу. Учень має дослідити картинки, вловити внутрішню закономірність цієї послідовності та вибрати наступний її елемент, таким чином продовжуючи та доповнюючи її. Вибрати предмет учень має з двох варіантів. Якщо вибір буде правильний – дитина переходить на наступний етап, на якому треба приймати аналогічне рішення, але вже з іншими предметами. У випадку помилки учень теж продовжить виконання завдання, але не відразу, бо спершу має побачити відповідь. Ця вправа тренує навички дитини виділяти певний критерій для аналізу зображеного та вміння зосереджуватись на цьому критерії. Також у ході виконання цього завдання учень вчиться аналізувати та будувати логічні висновки з отриманої від аналізу інформації.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
И.2
Послідовність за розміром
-
0
Відповідей на питання
0/100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
task not finished
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування