Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Коли числа переважають за перший десяток, починається окреме рахування двох розрядів одного числа: десятків та одиниць. У написанні це виражається тим, що першим символом двоцифрового числа (якщо дивитись зліва направо) виступають десятки, а другим – одиниці. У ході виконання цього завдання учень тренуватиметься працювати з цими розрядами окремо у рамках одного числа. Для цього на екрані міститься формулювання до питання. У цьому формулюванні словами, без цифр, подається кількість двох груп предметів. У першій групі рівне число десятками, наприклад, три десятка помідорів. А у другій – рівне число одиниць, скажімо, пʼять огірків. Питання полягає у тому, щоб відповісти, скільки всього є овочів. Відповідь дитина має записати цифрою у відповідне порожнє поле. Таким чином учень використовує свої навички додавання для тренування порозрядної роботи з числами. Важливо, що коли дитина вводить цифру у поле, то проходить на наступний етап, де на учня чекатиме аналогічна задачка. Всі етапи супроводжуються приємними ілюстраціями, на яких можуть бути й казкові герої, і предмети, які слід порахувати.

 

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
А.14
Десятки та одиниці
-
0
Відповідей на питання
0/100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування