Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Твоя відповідь:
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Нуль – цифра дуже цікава. Сама по собі вона означає відсутність числа, але при написанні перед нулем іншої цифри вона означає наявність десятків, сотень або й більших чисел – в залежності від кількості нулів. При цьому ця цифра є й найбільш молодою. Її винайшли купці, яким треба було у своїх звітах позначати відсутність товарів. У ході виконання цієї вправи тренується розуміння дитини цієї особливої величини. На екрані учень бачить класичний арифметичний приклад, який став вже звичним: два числа у якості доданків, між ними – символ цієї дії, знак «плюс». Далі знак «дорівнює», після якого треба вказати результат даної дії, тобто суму двох доданків. Завдання, яке ставиться перед учнем, полягає у тому, щоб взяти потрібну цифру, перенести за допомогою миші й поставити після знака дорівнює. Особливістю цієї вправи полягає у тому, що у якості другого доданка завжди виступає нуль. А будь-яке число, до якого додається нуль, не змінюється. Коли дитина розуміє це, то виконання вправи стає зовсім легким. Але, щоб учень осягнув роль нуля, необхідно, щоб він додав цю цифру до кількох різних чисел, що призведе до одного і того самого результату. Це він і робить на кожному етапі.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
В.11
Додавання з 0
-
0
Відповідей на питання
0/100
Набрано балів
that's right! Це правильна відповідь! that is wrong! Це неправильна відповідь!
task not finished
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування