Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Мета будь-якої математичної дії є прикладною, бо вона має вільно застосовуватись у житті для підрахунку реально існуючих предметів. Саме тому цифри є абстрактними та умовними – щоб на їхнє місце можна було підставити що завгодно. Але поки дитина не до кінця розуміє універсальність цифр та значення цього явища. Ця вправа є важливим кроком на шляху до розуміння взаємодії чисел та цифр. На екрані дитина бачить три предметні ряди. У кожному є по дві групи, між якими знаходиться математичний знак додавання. Дитина завдяки наявності цього знаку сприймає картинку як приклад додавання. Окрім зображення предметів на екрані міститься також і три цифрові вирази. Всі вони мають свої відповідники, де перша цифра співпадає з кількістю предметів у першій групі, і так само з другою цифрою та групою. Але приклади розміщені під малюнком у хаотичній послідовності. Завдання, яке ставиться перед дитиною, полягає у тому, щоб перемістити кожен з цифрових прикладів до свого відповідника серед прикладів, де доданки – групи обʼєктів. Коли дитина це робить, то переходить на наступний етап, де бачить перед собою новий малюнок і нові приклади, але завжди – в межах першого десятка.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Г.1
Додавання з картинками до 10
-
0
Відповідей на питання
0/100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування