Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Ця вправа продовжує комплекс завдань, які присвячені тренуванню вміння дитини рахувати швидко і без помилок. Тепер числа, з якими доводиться працювати дитині, збільшуються: на кожному етапі завдання вона стикається з числами в межах двадцяти, поступово звикаючи швидко працювати з десятками. На екрані дитина бачить два математичні вирази додавання, перший з яких, як і минулого разу, є вже закінченою рівністю, де відомі всі складники, тоді як другий є неповним – для нього треба знайти суму двох доданків. Оскільки перші доданки в обох прикладах збігаються, дитина використовує перший вираз як зразок, щоб згадати числову пряму і швидше вирішити другий приклад, знайшовши і вписавши у порожнє поле суму. Коли дитина це робить, то проходить далі на наступний рівень завдання, де бачить на екрані аналогічні умови: два математичні приклади, нижній з яких має бути вирішеним якнайшвидше. Спочатку швидкість не має бути головною метою, бо важливо, щоб дитина зрозуміла, як співвідносити два приклади і не допускала помилок. Тільки після кількох перших етапів стане помітно, що учень вже більш впевнено виконує дію додавання для другого виразу.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Г.13
Додавання за прикладом у межах 20
-
0
Відповідей на питання
0/100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування