Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Дитина у школі звикла, що геометричні фігури будуються за допомогою звичайних ліній, які грають роль контуру. Але у ході виконання цієї вправи учень познайомиться з іншим типом умов, де у створенні фігур беруть участь однакові предмети, що можуть бути розкладені або складені разом. Це сірники. В такому випадку дитина зможе самостійно доповнювати контур фігури, в чому, власне, і полягає це завдання. На екрані дитина бачить неповну, незавершену геометричну фігуру, яка зображена достатньо зрозуміло, аби учень зміг її впізнати. Ця фігура будується із сірничків, при чому на кожну сторону відведено більше одного. Під малюнком є ще декілька сірників. Дитина має, маніпулюючи ними, доповнити і закінчити фігуру, яку бачить на екрані. Коли учень це робить, то переходить на наступний етап завдання, де бачить вже іншу фігуру, яку теж треба завершити. Важливо, що робота з сірничками та велика роль самостійної взаємодії з інтерактивними малюнками перетворюють цю вправу на справжню гру. Завдяки цьому вона є більш цікавою для дитини. А також розвиває самостійність та просторове мислення.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
О.8
Доповнення фігури
-
0
Відповідей на питання
0/100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування