Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Особливість діаграм полягає у тому, що вони можуть приймати досить різний зовнішній вигляд навіть у межах одного виду. Зокрема це справедливо для стовпчикових діаграм, яким присвячено цю вправу. На відміну від минулого завдання, тут стовпчикові діаграми розміщені у горизонтальній проекції. На екрані дитина бачить таку діаграму, де кожна горизонтальна смуга – це показник кількості того чи іншого предмета, який зображено поряд з нею, на її початку. Довжина цієї кольорової смуги свідчить про кількість цих обʼєктів. Завдання дитини полягає у тому, щоб визначити, чого згідно з діаграмою більше, а чого – менше. Для цього треба порівняти довжину смуг, що зробити досить легко завдяки тому, що вони починаються в одній точці, а їхні кінці знаходяться біля горизонтальної лінії з умовними позначками, тож довжину оцінити легко. Коли дитина обирає предмет, кількість котрого більша чи менша (в залежності від питання вправи), то проходить до наступного етапу, де має виконати аналогічну дію, тільки вже з іншими предметами і новою кількістю. Таким чином дитина вчиться зчитувати інформацію, що подається у вигляді діаграм, та використовувати її.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Т.2
Горизонтальні графіки
-
0
Відповідей на питання
0/100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування