Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Твоя відповідь:
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Ця вправа продовжує цикл завдань, які повинні допомогти дитині розвинути математичні навички та закріпити знання про віднімання і додавання, але зробити це у ненавʼязливій ігровій формі. Дана вправа має цікавий сюжет, інтерактивну співпрацю дитини і персонажа, а також – приємне візуальне оформлення. На екрані учень бачить малюнок, на якому зображено, як казковий ведмедик ловить рибку. Завдання, яке постає перед дитиною, полягає у тому, щоб допомогти цьому ведмедику впіймати рибку. На човні персонажа намальований приклад, а на кожній рибці – по цифрі. Учень, щоб допомогти ведмедику, має вирахувати результат цього прикладу і натиснути на потрібну рибку. Після того, як учень це зробить, рибку піймано, і починається наступний етап, на якому дитина бачить вже нових рибок та інші приклади і цифри. Значну роль у цьому завданні відіграє ігровий аспект. Учень відчуває себе всередині вправи за рахунок того, що він не просто ловить рибку, а робить це задля персонажа, якому він допомагає. Зображення на екрані виконано у чудовому стилі: яскраві, соковиті кольори та багата деталізація.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Є.3
Гра "Рибалка"
-
0
Відповідей на питання
0/100
Набрано балів
that's right! Це правильна відповідь! that is wrong! Це неправильна відповідь!
task not finished
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування