Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Твоя відповідь:
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Це завдання є тренажером, який допомагає дитині краще опанувати тему визначення кількості предметів. Числа є конкретними величинами, які мають досить чітке втілення – цифри. Але для пояснення кількості іноді використовуються й більш приблизні одиниці виміру, наприклад, «пара», «кілька» тощо. На екрані учень бачить дві групи предметів. Він перераховує, скільки обʼєктів у кожній з них, після чого має вибрати групу, кількість предметів у котрій відповідає першій частині завдання. Наприклад, вибрати ту групу, де є пара предметів. Але на цьому виконання завдання не закінчується. Далі під зображенням учень бачить вже цифри. Наступна частина вправи полягає у тому, щоб підрахувати кількість об’єктів в обох групах. Таким чином, учень спочатку вибирає необхідний предметний ряд, а вже потім визначає загальну кількість об’єктів в обох групах. Після того, як дитина зробить свій вибір, починається наступний етап завдання, у процесі якого на екрані зʼявляються нові умови (інші групи та інші цифри), але механіка виконання залишається такою ж, як і була.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Б.1
Кілька, багато, декілька, пара
-
0
Відповідей на питання
0/100
Набрано балів
that's right! Це правильна відповідь! that is wrong! Це неправильна відповідь!
task not finished
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування