Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Твоя відповідь:
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Коли дитина вже ознайомилась з грошима та всіма способами елементарної роботи з ними, необхідно дати їй змогу на практиці потренуватись у використанні грошей. Ця вправа і має на меті таке тренування. На екрані дитина бачить персонажа. Це може бути гном, або ж принцеса – герой, який так чи інакше повʼязаний у казках та історіях з казною, скарбами тощо. Є певний предмет, наприклад, цукерка або морозиво, що цей персонаж хоче купити. Над його головою зображено ряд банкнот. Учень має вибрати стільки з них, скільки в сумі вони становлять рівну ціну цього предмета. Наприклад, якщо морозиво коштує 6 гривень, треба вибрати три купюри по дві гривні. Коли дитина це зробить, то перейде до наступного рівня, де буде інший персонаж, нова покупка та новий набір банкнот. У ході виконання цього завдання дитина з одного боку тренує навички додавання, а з іншого – навчається складати конкретну суму грошей з тих купюр, які наразі є у наявності. А це вміння обовʼязково буде потрібним у майбутньому житті. Зображення грошей є вельми достовірним, а образи персонажів додають вправі більшого динамізму, завдяки чому учню цікаво переходити з рівня на рівень.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
С.9
Купівля за гривні
-
0
Відповідей на питання
0/100
Набрано балів
that's right! Це правильна відповідь! that is wrong! Це неправильна відповідь!
task not finished
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування