Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Твоя відповідь:
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Копійка і гривня – дві сторони однієї валюти. Дитина має розуміти, що вони сприймаються як щось одне, бо взаємоповʼязані. Сто копійок – це одна гривня, тож, коли треба заплатити, скажімо, «три гривні і сімдесят пʼять копійок», то, якщо додати ще 25 копійок, буде чотири гривні. Щоб дійсно добре працювати з грошима, учень має усвідомити цей звʼязок. Для цього і була створена дана вправа. На екрані перед учнем кілька купюр різного номіналу та кілька різних за вартістю копійок, які необхідно підрахувати. Під ними міститься кілька гаманців. Під кожним написана певна сума грошей, причому ця сума містить і гривні, і копійки. Учень має обрати той гаманець, сума якого дорівнює сумі гривень і копійок, які учень підрахував раніше. Коли дитина обирає відповідний гаманець, то переходить до наступного етапу вправи, де бачить вже інші за вартістю гроші та нові написи під гаманцями. Важливо, що рух між етапами продовжиться навіть у випадку хибної відповіді, просто правильна відповідь спочатку з'явиться на екрані. 

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
С.11
Лічба гривень і копійок
-
0
Відповідей на питання
0/100
Набрано балів
that's right! Це правильна відповідь! that is wrong! Це неправильна відповідь!
task not finished
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування