Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Твоя відповідь:
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Працювати з грошима різного номіналу не тільки корисно для розвитку математичних здібностей, а й зручно, адже якщо, наприклад, потрібно набрати певну суму, не обовʼязково це робити окремими дрібними монетами. Достатньо взяти одну-дві, чий номінал співпадатиме з потребами. У ході виконання цього завдання дитина матиме змогу переконатись у зручності цього. На екрані учень бачить перед собою кілька монет невеликого номіналу. Їхня сумарна вартість легко передається однією монетою. Учень має вибрати її, копійчину більшої ціни, та передати гному, який чекає на іншому боці від знаку рівності, з іншої сторони від групки дрібних монет. Щоб виконати це завдання, дитина має просто скласти всі копійки за вартістю та зрозуміти, яка з монет, що представлені під ними, відповідає їй. Таким чином достатньо виконати послідовне додавання. Разом з цим дитина бачить, що всі дрібні монети однакові, тож фактично ця вправа також є першим кроком на шляху до опанування теми множенням, адже суть цієї дії як раз і міститься у тому, щоб потрібну кількість разів взяти однакові числа. Різноманіття підходів до виконання вправи, а також наявність казкового персонажа, роблять завдання цікавим.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
С.12
Обмін монет
-
0
Відповідей на питання
0/100
Набрано балів
that's right! Це правильна відповідь! that is wrong! Це неправильна відповідь!
task not finished
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування