Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Твоя відповідь:
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Якщо раніше дитина мала справу з частинами цілого, які мають однаковий і типовий зовнішній вигляд, то цього разу учень повинен використати не тільки вміння сприймати частини та елементи цілого, а й просторову уяву. На екрані учень бачить перед собою різні частинки цілого. Це можуть бути, дольки апельсина чи шматочки яблука. На кожному з етапів представлені різні обʼєкти, а їхні ілюстрації є якісними і цікавими для дитини. Завдання, яке ставиться перед учнем, полягає у тому, щоб визначити серед предметного ряду дві однакові частини. Важливо, що вони не будуть розташовані однаково. Наприклад, дві дольки апельсину одного розміру будуть повернуті в різні боки. В будь-якому разі, головний критерій вибору – це розмір частин. Тільки знайшовши однакові за розміром шматочки, дитина зможе пройти на наступний етап (хоча і у випадку помилки завдання продовжується), де побачить схоже зображення, але і обʼєкт, який буде поділено на частини, і співвідношення цих елементів будуть вже іншими. Таким чином дитина готується до того, щоб в майбутньому сприймати діаграми і працювати з ними.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Н.3
Однакові частини від цілого
-
0
Відповідей на питання
0/100
Набрано балів
that's right! Це правильна відповідь! that is wrong! Це неправильна відповідь!
task not finished
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування