Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Після того, як дитина ознайомиться з форматом звичайного дробу та зможе самостійно відрізнити чисельник від знаменника, варто зробити акцент на тому, що у темі дробів значить «одне ціле». Як відомо, коли йде мова про дроби, одним цілим називається випадок, коли чисельник співпадає зі знаменником, тобто кількість потрібних частин цілого співпадає з кількістю взагалі всіх частин, на які було розділено одиницю. Отже, цей урок і має засвоїти дитина у ході виконання даної вправи. Для цього учень бачить перед собою певний предмет, скажімо, розріз яблука. Він розділений на чотири рівні частини, причому всі вони є виділеними. Під малюнком учень бачить варіанти дробів, де є один той, що відповідає малюнку. Це дріб, в якому чисельник і знаменник виражені однією цифрою, що співпадає з кількістю частинок фрукту. Учень має обрати саме цей варіант. Коли дитина це робить, то переходить на наступний етап вправи, де треба виконати аналогічну дію, але предмет вже буде іншим, як і варіанти відповіді.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Н.7
Одне ціле
-
0
Відповідей на питання
0/100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування