Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Твоя відповідь:
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Коли дитина вже певний час приділяє увагу розвитку диференційного мислення і тренуванню здатності сприймати частини цілого, то ці вміння покращуються, і зʼявляється змога працювати з більш конкретними вимірами. Перший крок у цьому напрямку – робота з такими поняттями як «половина», «третина» і «четвертина». Саме цьому й присвячено дану вправу. На екрані учень бачить перед собою геометричну фігуру, під якою містяться зображення схожих на неї частин. У завданні до кожного етапу вказано конкретно, що саме має знайти учень – чи половину трикутника, чи, скажімо, третину круга. Учень аналізує зображення і знаходить з-поміж елементів, які бачить під фігурою, такий, який відповідає завданню за своїми розмірами. Коли дитина обирає його та виділяє, то переходить на наступний рівень, де матиме змогу закріпити знання, виконавши аналогічну дію, але вже з іншою початковою фігурою та новими варіантами. Тобто, якщо раніше треба було знайти половину чогось, то тепер вже необхідно відшукати четвертину або третину. Важливо, що ця вправа не тільки дає змогу розвивати здатність оцінювати частини цілого, а й є першим кроком до ділення навпіл, на три і чотири рівні частини.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Н.4
Половина, третина та четвертина фігури
-
0
Відповідей на питання
0/100
Набрано балів
that's right! Це правильна відповідь! that is wrong! Це неправильна відповідь!
task not finished
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування