Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Коли учень навчиться рахувати сторони та кути однієї фігури і за цим критерієм обирати потрібну серед інших, наступний крок на шляху до оволодіння геометрією – це вміння порівнювати фігури, користуючись кутами і сторонами як головним критерієм для вибору. На екрані дитина бачить ряд геометричних фігур, що відрізняються між собою кількістю сторін і кутів. Дитина бачить також завдання, у якому чітко вказано, яку фігуру треба обрати. Скажімо, ту, яка має найбільше сторін. Тоді саме її і треба знайти. Учень, виконуючи це завдання, тренується аналізувати геометричні фігури, запамʼятовує їх і вчиться визначати вид кожної. Коли ж дитина обирає ту, що вважає правильним варіантом на питання етапу, то переходить на наступній рівень завдання. Там на учня чекатиме вже інший ряд фігур. Зміниться і завдання: якщо раніше, скажімо, треба було шукати фігуру з найменшою кількістю сторін, то тепер обʼєкт пошуків учня – така фігура, що має найбільше кутів. Завдяки цьому різноманіттю дитина не тільки зберігає інтерес до вправи, а й вчиться бути уважною до умов завдання.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
О.3
Порівняння за стороною або кутом
-
0
Відповідей на питання
0/100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування