Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Твоя відповідь:
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Коли математичний вираз містить двоцифрові елементи, рішення прикладу можна представити кількома різними способами. У ході виконання цього завдання дитина вчиться розуміти, як саме можна по-різному виконувати дію додавання чисел у межах першої сотні. На екрані зображено персонажа, якому треба допомогти вирішити математичний приклад, що містить додавання. Обидва доданки є двоцифровими числами. Поряд з цим персонажем у спеціально відведеному полі міститься набір прикладів, де доданками виступають складові цих двоцифрових чисел – окремо десятки, окремо одиниці. Таким чином, аби знайти суму, учень має виконати порозрядне додавання. Наприклад, якщо треба додати «34» і «67», то спочатку учень додає «30» і «60», а потім – «4» і «7». Знайшовши результат цієї дії, дитина вже виконує додавання двох сум: «90» і «11». Те, що вийде у результаті, є фінальною сумою цих двох чисел.  Важливо, що завдяки цій вправі дитина розуміє, що «34» та «67» дають таку ж суму, як «90» і «11». Коли учень виконує вправу, то переходить на наступний етап завдання, де бачить, як інший персонаж має вже новий приклад з двоцифровими додатками.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Г.10
Порозрядне додавання двоцифрових чисел
-
0
Відповідей на питання
0/100
Набрано балів
that's right! Це правильна відповідь! that is wrong! Це неправильна відповідь!
task not finished
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування