Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Твоя відповідь:
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Наступний етап на шляху до оволодіння темою послідовностей – робота з числами. Всі числа мають своє місце на умовній числовій прямій. Вона є безкінечною, але кожне число має своє місце на ній, адже відомі як його попередник,так і те число, що буде наступним після нього. Отже, якщо взяти з цієї прямої певне число, потім, пропустивши кілька чисел, взяти ще одне, а потім, знову пропустивши ту ж кількість чисел що й минулого разу, знову взяти число, то вийде числова послідовність. Її і має продовжити дитина, виконуючи це завдання. На екрані учень бачить перед собою числовий ряд, де між всіма відомими його елементами є чітка кількість пропущених чисел. Наприклад, послідовність «6», «8» і «10», де між ними завжди стоять два числа. Отже, щоб продовжити цей ряд, необхідно до останнього числа додати двійку. Учень має ввести елементи послідовності у спеціальні порожні клітинки. Коли дитина починає розуміти спосіб побудови числової послідовності, доповнювати її в обидві сторони стає достатньо просто. І коли вона це робить, то переходить на наступний етап, де бачить вже інші числа та інші правила формування послідовності, але механіка виконання завдання залишається такою ж, як і на попередньому етапі.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
К.5
Послідовності чисел
-
0
Відповідей на питання
0/100
Набрано балів
that's right! Це правильна відповідь! that is wrong! Це неправильна відповідь!
task not finished
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування