Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Деякі природні або ж рукотворні обʼєкти мають послідовність використання, яку теж можна використовувати для кращого оволодіння цією темою. На екрані дитина бачить перед собою кілька обʼєктів. Всі вони – різні етапи формування того чи іншого результату. Наприклад, горох: спочатку стручок, потім боби, а потім  банка з готовими для їжі гороховими бобами – ось яка послідовність є правильною, адже саме так цей продукт і готується. Але на екрані дитина бачить порушену послідовність, хаотичну. Завдання, яке ставиться перед учнем, полягає у відновленні цієї послідовності. Дитина має поміняти ці об’єкти місцями, відтворивши природний порядок. Коли учень впорається з цим, то перейде до наступного етапу вправи, де на нього чекатиме новий набір обʼєктів, що також повʼязані між собою. Якість ілюстрацій для цієї вправи є дуже високою, тож впізнавання предметів буде легким для учня. Ткакож ця вправа є дуже пізнавальною.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
К.4
Послідовності за змістом
-
0
Відповідей на питання
0/100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування