Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Здебільшого у школі учні вивчають нерівності, що мають цифрову форму вираження. Тобто є дві цифри або ж два математичні вирази, між якими є спеціальні знаки: «більше» або «менше». Але разом з тим дитина має розуміти, що числа тут просто є способом передачі кількості предметів. На екрані дитина бачить перед собою два предметних ряди, в кожному з яких є певна кількість обʼєктів. Між ними знаходиться той чи інший математичний знак, а над ними – цифровий варіант цього виразу. Але при цьому кількість обʼєктів в групах не співпадає з тією, що подається у цифровому прикладі зверху. Завдання, що ставиться перед дитиною, полягає у тому, щоб додати до тої чи іншої групи предметів таку кількість цих обʼєктів, щоб в результаті їхня кількість співпадала з тією, що вказана цифрами. А разом з цим відновиться і правильність того чи іншого знаку, що вказаний між ними. Коли дитина виконує це, то переходить на наступний етап завдання, де бачить перед собою вже інші предмети у групах та новий цифровий приклад нерівності.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Й.8
Повторювання нерівності
-
0
Відповідей на питання
0/100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування