Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Будь-яка послідовність предметів має свою структуру, тобто схему розташування її елементів, завдяки якій, власне, і формується послідовність. Коли дитина вивчає цю структуру, поступово покращується її розуміння. Ця вправа тренує вже не просто розуміння структури послідовності, а й практичне вміння її доповнювати. На екрані дитина бачить перед собою предметний ряд, який і є послідовністю, але неповною, адже у ній пропущено той чи інший елемент. Важливо, що в залежності від етапу вправи цей самий пропущений елемент може знаходитись будь-де, а не лише на початку чи в кінці послідовності. Під предметним рядом учень бачить також і елементи, з яких складається ця послідовність. З-поміж них дитина має обрати ту, що має бути на пустому місці. Для цього учень вираховує послідовність і перетягує потрібний об’єкт або об’єкти в спеціальну порожню клітинку. Коли дитина це робить, то переходить на новий рівень, де бачить вже іншу послідовність, яка відрізняється як кількістю складових частин, так і їх характером, адже малюнки на кожному етапі нові.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
К.7
Пропущений член послідовності
-
0
Відповідей на питання
0/100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування