Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Як вже відомо дитині, щоб вимірити ту чи іншу категорію предмета (чи то довжина, чи ширина, чи маса) є два способи: перший полягає у тому, щоб порівняти два предмети за цією характеристикою; а другий – виміряти довжину, вагу чи іншу характеристику за допомогою спеціальних предметів. Цих предметів та пристроїв є велика кількість, і з деякими з них дитина вже ознайомилась. Наприклад, лінійка, яка використовується для виміру довжини. У ході виконання цієї вправи дитині доведеться познайомитись і з новими. На екрані учень бачить персонажа, якому потрібна допомога. Є цілий набір приладів вимірювання. Серед них треба знайти і передати цьому персонажу той з них, що вимірює саме певну характеристику, вказану у завданні. Важливо, що, коли дитина це робить, то проходить далі, на наступний рівень, де бачить вже інші предмети для виміру, а саме завдання змінюється. Якщо раніше, скажімо, треба було знайти те, що вимірює масу, то тепер треба буде знайти те, що вимірює час – годинник. Навіть якщо дитина дасть хибну відповідь, вона все рівно пройде далі, на наступний рівень вправи, просто правильна відповідь стане виділеною на екрані, щоб учень зрозумів свою помилку.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Л.10
Прилади вимірювання
-
0
Відповідей на питання
0/100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування