Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Цифри є графічним втіленням кількості тих чи інших предметів. Про це дитина вже знає, але чим ліпше вона це зрозуміє, тим легше буде даватись математика в майбутньому. Учень бачить на екрані числовий вираз, більша частина елементів якого пропущені. Бракує цифр, тоді як математичні знаки (плюс, дорівнює) наявні у якості схеми. Також є одна цифра, яка підказує дитині, що саме треба робити. Над математичним виразом знаходяться обʼєкти, кількість яких співвідноситься з цифрами. Тобто над тією цифрою, яка є у виразі, відповідна кількість предметів. А от інші предмети знаходяться над порожніми ланками виразу, вказуючи, якими цифрами їх треба заповнити. Це і робить учень. Після цього дитина переходить на наступний етап вправи, де бачить вже зовсім нові предмети. Оскільки на кожному рівні завдання на екрані нові малюнки, дитині цікаво виконувати цю вправу. Важливо, що навіть у випадку хибної відповіді дитина все одно переходить на наступний етап завдання.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Б.7
Рахуємо і заповнюємо схему
-
0
Відповідей на питання
0/100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування