Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Порівняння чисел є не тільки самостійною математичною дією, а й складником цілої низки операцій, які дитина має виконати у ході опрацювання цієї вправи. Учень бачить на екрані два предметних ряди, між якими є три клітинки: дві зі знаком питання і одна порожня. Учень підраховує, скільки обʼєктів містить кожна група, після чого вводить відповідну цифру у найближчу до цієї групи клітинку. Поруч знаходяться три знаки, що виражають відносини між числами: знаки «більше» і «менше», а також «дорівнює». Коли учень зуміє правильно порахувати і вписати цифри у клітинки з питальним знаком, залишається тільки перетягнути правильний математичний знак у порожнє поле між ними для формування математичної рівності. Коли дитина це робить, то переходить на наступний етап вправи, де будуть нові групи предметів, при чому у іншій кількості з обох боків екрану. Головна користь від цієї вправи полягає у розвитку самостійності. Дитина сама переводить кількість елементів у цифровий вигляд і самостійно встановлює, які між двома цифрами відносини. Важливо, щоб учень усвідомлював, що цифри – це ніби представники кількості предметів кожної групи. Це дасть додатковий поштовх для розвитку математичного мислення учня.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Ї.4
Рахуємо, позначаємо, порівнюємо
-
0
Відповідей на питання
0/100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування