Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Ця вправа підводить підсумок у вивченні грошей в рамках курсу математики для першокласників, адже у ході її виконання дитина має використати більшу частину своїх знань, присвячених цій темі. На екрані перед учнем знаходиться математичний приклад. Його основні частини відомі, тоді як по іншу сторону від знака рівності знаходиться предмет. Вартість цього предмета і треба встановити, причому робиться це через вибір правильної купюри, яка і є відповіддю на питання рівня. Наприклад, дитина бачить вираз, де є цифра «20», потім знак віднімання, а потім – цифра «10». Після знака рівності знаходиться, скажімо, апельсин. Його вартість, як це обчислює учень, складає десять гривень. Отже, саме цю банкноту з-поміж інших і має знайти та вибрати дитина. Після цього починається наступний етап, де треба виконати приблизно аналогічну дію, тільки математичний вираз може мати вже не віднімання, а додавання, а також цифри, банкноти та предмет, вартість котрого треба встановити, будуть іншими. І навіть якщо дитина помилиться, вона все рівно перейде на наступний етап, просто спочатку побачить правильний варіант, який звʼявиться на екрані.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
С.13
Рахуємо вартість товару
-
0
Відповідей на питання
0/100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування