Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Твоя відповідь:
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Частини цілого можуть бути не тільки рівними між собою. Інколи вони також можуть бути більшими чи меншими, і тоді виникає можливість їх згрупувати у порядку зростання чи зменшення. Створення послідовності предметів, елементи якої розташовані від меншого до більшого, є важливою частиною розвитку диференційного мислення дитини. Розвитку цього вміння і присвячено дану вправу. На екрані учень бачить геометричні фігури одного виду, наприклад, три трикутники, три фрагменти кола або ж  три квадрати. Всі вони різного розміру. Завдання, яке ставиться перед учнем, є простим: розташувати фігури від меншої до більшої, самостійно змінюючи їхнє місце. Складність полягає у тому, що дитина не має конкретних критеріїв для порівняння, а має оцінити розмір фігур загально. Коли ж учень виконує це завдання, то переходить на наступний етап, де бачить вже інші фігури. Навіть якщо на одному з рівнів дитина помилиться, виконання завдання все одно продовжиться, щоб вона змогла використати досвід хибного вибору з позитивним результатом.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Н.2
Розташовуємо частини фігури у порядку збільшення
-
0
Відповідей на питання
0/100
Набрано балів
that's right! Це правильна відповідь! that is wrong! Це неправильна відповідь!
task not finished
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування