Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Предмети та обʼєкти відрізняються за багатьма критеріями. Досі дитина здебільшого вчилася сортувати обʼєкти, керуючись зовнішніми їхніми ознаками, наприклад, розміром, формою та кольором. Але разом з тим все ж більш істотними залишаються внутрішні ознаки, наприклад мета використання, походження, природа обʼєкта (чи це жива істота, чи просто неживий предмет). У ході виконання цієї вправи дитина вчиться орієнтуватись саме на призначення та внутрішній характер предметів. На екрані зображено ряд обʼєктів. Деякі з них є живими істотами, а деякі – просто обʼєктами, з якими дитина зіштовхується у побуті кожного дня. Але всі вони є різними за кольором, формою та розмірами. Важливо, що на кожному етапі вправи перед дитиною постає трохи інше, не таке як минулого разу, завдання. Наприклад, відсортувати елементи предметного ряду так, щоб виділити тільки живі істоти. Коли дитина виконує це, то переходить на наступний етап завдання, де побачить перед собою вже інші обʼєкти, а також – новий принцип сортування. Таким чином ця вправа розвиває уважність і вміння робити логічні висновки, що буде дуже корисним для дитини у повсякденному житті.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
М.6
Сортування за призначенням
-
0
Відповідей на питання
0/100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
task not finished
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування