Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

На екрані є два вирази математичної рівності. Зверху – повністю готовий і заповнений. Сума двох чисел може дорівнювати різниці інших чисел або навпаки. Щоб краще зрозуміти сутність верхньої рівності, рекомендується вирішити кожну дію. Наприклад, якщо в першій частині цієї рівності вказано «33 + 11», а у другій – «48 - 4», то дитині варто порахувати обидві дії, визначивши, що відповідь в обох прикладах – це число «44». Коли дитина зрозуміє таку своєрідну рівновагу між двома діями, яка і позначається знаком рівності, варто переходити до роботи з виразом нижче. Він є неповним: одне з двох чисел з кожного боку від знаку рівності розділено на складові частини і винесено в дужки. Завдання, яке ставиться перед дитиною під час виконання цієї вправи, полягає у тому, щоб вибрати і поставити на свої місця варіанти чисел так, щоб рівність знизу була правильною і закінченою. Коли учень робить це, то переходить на наступний етап, де бачить дві нові числові рівності. Важливо, що ця вправа є першою, для виконання якої використовується правило дужок: треба перш за все виконувати ту математичну дію, яка виноситься в дужки, а вже потім працювати з результатом цієї дії.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Е.2
Віднімання числа частинами
-
0
Відповідей на питання
0/100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування