Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Як і у випадку з будь-яким тренуванням, відшліфовування вміння віднімати числа поступово має ускладнюватися. У ході виконання цієї вправи дитина знову має віднімати не цифри, а працювати з зображенням груп предметів, але цього разу кількість їх у кожній групі значно зросла – тепер відбувається віднімання до 20. На екрані перед учнем зображено дві групи предметів, але цей малюнок є справжнім математичним прикладом, адже ці групи розділені знаком «мінус», а після них міститься знак рівності, з іншого боку якого учень бачить порожнє поле. Завдання полягає у тому, щоб підрахувати кількість предметів у кожній з груп і виконати дію віднімання. Після того, як учень вирахує різницю, цифру, яка передає це число, треба ввести у порожнє поле. Таким чином протягом виконання цього завдання дитина буде поєднувати роботу як із кількістю предметів, так і з цифрами. Коли учень вводить відповідь, то переходить на наступний рівень вправи, де його чекатиме вже новий предметний ряд. Кількість обʼєктів на місці зменшуваного та різниці інша, але в межах двадцяти.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Е.4
Віднімання в межах 20. Віднімання картинок
-
0
Відповідей на питання
0/100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування