Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Тема дробів є досить складною для розуміння дитини, адже торкається величин, досі незнаних для учня. Дитина звикла сприймати числа та величини як щось цілісне, але у своєму віці їй вже властиве диференційне мислення. Треба тільки дати учню розуміння цього явища. І простіше за все починати з фігур, до яких дитина вже звикла. Саме цьому й присвячено дану вправу. На екрані дитина бачить геометричну фігуру, яка є неповною. Певна частина її відʼєднана, але яка саме – це має зрозуміти дитина у ході виконання завдання, адже окрім правильного варіанта є й низка хибних, що також знаходяться під фігурою, яку треба доповнити. Отже дитина аналізує зображення, бачить, яку саме частину фігури було вилучено, і знаходить її серед наведених варіантів. Важливо, що ці частини зображено так, як і вилучено. Тобто ані позиція, ані пропорції не було змінено. Отже завдяки цій вправі розвивається вміння дитини шукати фрагменти чогось цілого. Не менш важливим є те, що потрібна частина, на відміну від зайвих, повністю тотожна тим, що є у фігури. Наприклад, якщо прямокутник було поділено на три частини, і одну з них забрали, то вибрати слід ту, що за розміром подібна до перших двох.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Н.1
Відновлюємо фігуру
-
0
Відповідей на питання
0/100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
task not finished
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування