Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

У ході виконання цієї вправи дитині доведеться зіштовхнутись з досить нетиповим форматом роботи з математичним виразом. Зазвичай у школі учень має знайти результат тієї чи іншої дії:  віднімання чи додавання. А під час виконання цього завдання дитина бачить перед собою вираз, де пропущено не суму чи різницю, а інший компонент рівності — математичний знак. На екрані учень бачить вираз, який був би доконаною рівністю, якби не пропущений елемент. Дитина аналізує приклад, розуміє, в яких відносинах мали б бути числа ліворуч від знаку «дорівнює», щоб у результаті вийшла цифра, яка знаходиться справа, і вставляє між елементами рівності той знак, який вважає правильним. Наприклад, якщо у результаті дії є число «вісім», а по іншу сторону стоять дві четвірки, то між ними треба поставити саме знак «плюс». Таким чином дитина осягає різноманіття варіантів стосунків, які можуть бути між числами.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Ж.3
Вставляємо пропущений знак
-
0
Відповідей на питання
0/100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
task not finished
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування