Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Твоя відповідь:
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Це завдання продовжує тренування дитини у розпізнанні та використанні паперових купюр. На екрані дитина бачить набір банкнот, які розміщені у робочому полі хаотично. Тим не менш, у цій групі є певна закономірність: майже всі купюри мають пару, наприклад, дві банкноти вартістю по дві гривні, дві купюри по десять гривень тощо. Але серед них є одна банкнота, що пари не має. Також біля робочого поля є персонаж, якому учень має допомогти знайти саме цю поодиноку гривневу купюру. Коли учень це робить, то проходить далі, до наступного етапу вправи. Там він бачить вже іншу групу купюр, які розміщені на інших частинах робочого поля. Номіналом вони відрізняються від попередніх. Ця вправа є досить легкою, адже всі купюри української гривні (а лише з нею працюватиме дитина у даному завданні) кардинально відрізняються одна від одної за кольором. Тож виділити ту банкноту, яка представлена на екрані у одиничному числі, буде досить легко. Але разом з цим дана вправа є важливою, бо допомагає учню краще запамʼятати зовнішність купюр та розташування на них цифр, що вказують на номінал. А це спростить роботу з грошима у майбутньому.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
С.6
Яка купюра не має пари?
-
0
Відповідей на питання
0/100
Набрано балів
that's right! Це правильна відповідь! that is wrong! Це неправильна відповідь!
task not finished
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування