Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Щоб ефективно та швидко працювати із грішми, дитина має добре запамʼятати номінал усіх існуючих монет. Саме тренування знання номіналу монет і представляє з себе ця вправа. На екрані перед дитиною міститься набір копійок. Вони розміщені хаотично. Поряд з ними намальований хлопчик. Це персонаж, якому треба допомогти відшукати монетку без пари. Наявність додаткового героя робить вправу більш інтерактивною. Отже, майже всі копійки мають пару, тобто є дві монети номіналом в пʼять копійок, дві – номіналом у десять копійок тощо. Але є одна, що пари не має. Завдання учня полягає у тому, щоб знайти і виділити саме цю поодиноку монетку. Коли дитина це робить, то проходить далі, до наступного етапу вправи, де побачить вже інші копійки. Важливо, що перехід на наступний рівень здійсниться навіть у випадку, якщо учень неправильно обере монетку на минулому етапі. Правильна відповідь просто зʼявиться на моніторі, тож учень матиме змогу вчитись на своїх помилках. У вправі використані аутентичні зображення копійок української валюти зі збереженням співвідношення їхнього розміру, тож, виконуючи вправу, дитина краще запамʼятовує копійки.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
С.3
Яка монета не має пари?
-
0
Відповідей на питання
0/100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування