Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Цифри є універсальною мовою математики. Числові знаки передають на письмі кількість предметів будь-якого роду, що робить їх дуже корисними. Але разом з цим дітям важко зрозуміти звʼязок цифр і предметів, тож задля того, щоб учень зміг краще орієнтуватися у цьому питанні, й було розроблено цю вправу. На екрані дитина бачить ряд об’єктів. Між малими групами у цьому ряді містяться арифметичні знаки: плюс, дорівнює. Таким чином перед дитиною знаходиться звичайний арифметичний приклад на додавання, де замість цифр конкретні обʼєкти, зображені у певній кількості. Під цим зображенням знаходиться кілька цифрових виразів, серед яких є один, що повністю відповідає малюнку, оскільки цифри у ньому співвідносяться з кількістю елементів у кожній з підгруп. Дитина має обрати цей цифровий приклад, після чого перейде до наступного етапу вправи. На ньому механіка виконання завдання залишається такою ж, але змінюються як малюнки (як кількісно, так і самі зображення), так і цифрові варіанти-приклади під ними. А різноманіття елементів, які треба підрахувати на кожному з етапів, робить цю вправу більш цікавою для учнів.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Б.3
Який з прикладів зображено на малюнку?
-
0
Відповідей на питання
0/100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування