Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Твоя відповідь:
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

У ході виконання цієї вправи дитина має сама створити математичний вираз. На екрані учень бачить малюнок плодового дерева з різнокольоровими листочками. На ньому присутні елементи, які є однаковими і можуть бути порахованими. При цьому дитина бачить, що ці обʼєкти певною мірою згруповані. Наприклад, три груші висять на дереві, а чотири – вже лежать на землі. Завдання, яке ставиться перед учнем, полягає у тому, щоб створити математичний вираз за схемою, яка знаходиться під малюнком. У цьому випадку там є знаки плюсу та рівності, а у ролі доданка –  цифра чотири. Значить іншим доданком має виступати цифра три – кількість плодів на дереві. Залишиться знайти суму, тобто загальне число плодів на екрані. Коли дитина створює таким чином математичний вираз, починається наступний етап вправи, де на екрані вже новий малюнок і нова схема математичної рівності. Різноманіття малюнків робить цю вправу цікавою для дітей.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Б.6
За малюнком і схемою створюємо рівності
-
0
Відповідей на питання
0/100
Набрано балів
that's right! Це правильна відповідь! that is wrong! Це неправильна відповідь!
task not finished
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування