Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Для виміру часу використовують спеціальні одиниці. І, якщо вимірювати довгі відрізки часу людина звикла за природними орієнтирами (місяці, дні, пори року), то в межах однієї доби існують більш математичні одиниці: секунди, хвилини, години. У ході виконання цієї вправи дитина зіштовхнеться зі спеціальними задачками, у яких освітлюється тема виміру часу. Наприклад, у задачі вказано, о котрій годин поїзд виїхав з першої станції, і о котрій він доїхав до кінцевої. А дитина має визначити, скільки часу він був у дорозі. Для цього треба перевести години дня і ночі у двадцятичотиригодинний формат, після чого від часу прибуття просто відняти час відʼїзду. Наприклад, поїзд відбув о 10 ранку, а приїхав о 7 вечора. Значить, від 19 треба відняти 10. Тобто поїзд був у дорозі 9 годин. Але учень має не просто дати відповідь на питання, а й перевести свої міркування з числами у вигляд математичного прикладу. Тобто поставити на порожні поля зменшуваного, відʼємника та різниці потрібні числа. Після цього дитина переходить на наступний рівень, де бачить вже іншу задачку, але аналогічну за способом виконання.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Р.7
Задачі на час
-
0
Відповідей на питання
0/100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування