Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

І всередині підвиду тривимірних фігур є свої критерії для диференціації та класифікації. У цій вправі дитина має вилучити з ряду тривимірних фігур ту, яка значно відрізняється від інших, подібних між собою. Коли дитина це робить, виділяючи ту фігуру, яку вона вважає зайвою, то проходить далі, на наступний рівень вправи. Там учень знову побачить перед собою на екрані ряд фігур. Але, звісно, це вже будуть нові фігури, і зайва фігура знаходитиметься не на тому місці, що минулого разу. Дитині буде цікаво рухатись між рівнями вправи і кожного разу бачити щось нове, знайомитись з фігурами, яких вона ще не бачила. У випадку ж хибної відповіді дитина все одно продовжить виконання завдання, просто правильний варіант зʼявиться на екрані поряд з неправильним, і учень зможе вчитись на власних помилках. Завдяки цьому помилка з поразки перетворюється на цінний досвід, а виконання вправи залишається цікавим.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
П.3
Зайва фігура за формою
-
0
Відповідей на питання
0/100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування