Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Твоя відповідь:
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Вміння сортувати може бути використане не тільки для тренування аналітичних здібностей та просторового мислення чи памʼяті. Також це вміння розвиває й здатність робити логічні рішення. Як раз це і робитиме дитина у ході виконання цієї вправи. На екрані дитина бачить предметний ряд. Важливо, що за формою, кольором і розміром всі ці обʼєкти є різними. Але всі вони належать до одного типу предметів, наприклад, всі вони є квітами. Але один обʼєкт з-поміж них відрізняється від інших саме за цією ознакою, бо є фруктом чи сніжинкою – будь-чим, що відрізняється за виглядом від всіх інших. Цей предмет є зайвим, і його має обрати дитина, щоб вправа була виконана вдало. Отже, учень аналізує зображення, робить висновки щодо того, з чого складається цей набір предметів та виділяє той з них, що є, на його думку, зайвим. Важливо, що навіть у випадку помилки дитина все рівно продовжить виконання вправи, адже незалежно від правильності відповіді після того, як дитина зробить свій вибір, на екрані зʼявиться новий набір предметів, де знову один буде зайвим не за зовнішніми ознаками, а за своєю природою. Просто у випадку помилкової відповіді правильний варіант виділиться на екрані.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
М.5
Зайвий предмет
-
0
Відповідей на питання
0/100
Набрано балів
that's right! Це правильна відповідь! that is wrong! Це неправильна відповідь!
task not finished
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування