Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Цікавість даної теми полягає у тому, що вона може бути представлена у зовсім різних формах. Наприклад, це може бути предметний ряд або набір чисел, або, як у цій вправі, кілька предметних рядів, що разом складають структуру, подібну до трикутника. Це робить вправу більш цікавою, а також дозволяє розвинути просторове мислення, здатність аналізувати зображення, вираховувати кількість частин цілого і приймати логічні рішення. На екрані дитина бачить кілька предметних рядів. Верхній є найменшим, а кожен наступний з нижніх зростає на один елемент. При цьому кожен ряд є предметною послідовністю, що має одні й ті самі елементи, а також структуру. Дитина бачить, як з кожним кроком вниз ця послідовність зростає, аналізує правила цього процесу і у ході виконання вправи найбільший і найнижчий ряд має створити самостійно. Для цього учень має перетягнути у пусті клітинки елементи послідовності, що містяться під зображенням. Після цього учень переходить до наступного етапу завдання, де бачить вже нові предмети та іншу послідовність. 

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
К.9
Заповнення останньої частини послідовності
-
0
Відповідей на питання
0/100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування