Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Твоя відповідь:
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Оскільки елементи дії віднімання відіграють кожен свою роль, знаходження відʼємника, якщо той є невідомим при наявній різниці, відрізняється від знаходження зменшуваного у тих самих умовах. У ході виконання цього завдання дитина навчиться знаходити відʼємник і поглибить своє розуміння чисел і їхнє відношення між собою. На екрані учень бачить перед собою числовий приклад, що містить дію віднімання. Приклад неповний – бракує відʼємника. Знайти його легко. Оскільки найбільшим числом є зменшуване, а у ході віднімання це число не може збільшитись, очевидно, що необхідно від зменшуваного відняти різницю. Знайшовши таким чином відʼємник, дитина проходить далі, до наступного етапу вправи. Там також треба буде знайти саме цю частину математичного виразу, але числа будуть вже інші, тож кожний етап відрізняється від попереднього. Важливо, що коли дитина проходить далі у вправі, вона не просто бачить новий приклад, вона стикається ще й із персонажем, який представляється іншим учнем і потребує допомоги. Такий сюжетний елемент хоча і є зовсім простим, але додає вправі інтерактивності та звертає більшу вагу дитини на механіку виконання завдання.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
И.3
Знаходимо невідомий від’ємник
-
0
Відповідей на питання
0/100
Набрано балів
that's right! Це правильна відповідь! that is wrong! Це неправильна відповідь!
task not finished
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування