Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Елементи послідовності можуть не просто чергуватись, а й йти у певній кількості до тих пір, коли ряд одних елементів обірве ряд інших. Таким чином послідовність може зростати чи спадати. У ході виконання цієї вправи дитина вчиться не просто доповнювати послідовність, а й створювати її зеркально до тієї, що вже є. І будувати послідовність, яка зростає чи спадає. На екрані дитина бачить перед собою послідовність предметів, яка містить кілька видів елементів, що повʼязані між собою. Наприклад, чарівна паличка, жабка і принцеса. І всі елементи цієї послідовності повторюються у певній кількості. Наприклад, одна паличка, потім дві жабки, потім три принцеси. Завдання дитини полягає у тому, щоб, переміщуючи елементи предметного ряду, які знаходяться під малюнком, до порожніх клітин, створити дзеркально зворотню послідовність. Коли дитина робить це, то переходить на наступний рівень, де бачить вже іншу послідовність, яка має нову структуру та набір елементів.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
К.8
Зростання і спад послідовності
-
0
Відповідей на питання
0/100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування