Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Формат таблиці часто використовується у математиці, тому що він зручний і дозволяє розмістити великий обʼєм інформації, уникнувши зайвої плутанини. Проте у таблиці є ще одна значна перевага: в її структуру може бути вписана математична дія сама по собі. Наприклад, у першому стовпчику вказаний обʼєм товару, а у другому – ціна. Якщо за два кілограми яблук треба заплатити двадцять гривень, а за пʼять – пʼятдесят, то дитина розуміє, що тут закладено дію множення. Ціна одного кілограма, як розуміє учень, становить десять гривень, а значить, що ціна семи – сімдесят. У ході виконання цього завдання дитина буде доповнювати таблицю, яка буде зʼявлятись на екрані – нова на кожному наступному етапі. І в кожній будуть свої числа та свій взаємозвʼязок між ними. Учень буде уважно аналізувати, як числа в першому та в другому стовпчику взаємоповʼязані, а потім – як вони змінюються з кожним наступним рядком. Коли учень зуміє зрозуміти закономірності, то зможе доповнити таблицю, в якій є порожня клітинка. Коли учень це зробить, то пройде на наступний етап, де треба буде виконати аналогічні дії. Проте дія в новій таблиці може бути іншою, наприклад, додавання, або віднімання, або ж ділення.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Л.9
Аналіз табличних даних
-
0
Відповідей на питання
0/100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування