Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Поступове ускладнення вправи – це спосіб остаточного закріплення нових знань та перетворення вмінь на стабільно працюючі практичні навички. У ході виконання цього завдання дитина вчиться розпізнавати правильно виконані прикладі, які містять дії ділення або множення. Як і в попередній вправі, дитина примірить на себе роль вчителя, адже буде виконувати дії не сама, просто перевіряти вже готові приклади на правильність. Принаймні, учню може здатись, що це значно простіше (адже будь-яка дитина підсвідомо або свідомо вірить, що їй складніше, ніж вчителю, котрий «лише» перевіряє її роботу), хоча для результативної перевірки дитина має повторити дію в кожному прикладі і, по суті, заново вирішити його. Учень бачить на екрані перед собою книжку, де всі вирази згруповано на одній сторінці. Друга – порожня. Туди і треба перенести всі приклади, які на думку учня було виконано правильно. Коли дитина це зробить, то пройде на наступний етап завдання, до нових математичних виразів. Кожен приклад може містити або дію ділення, або дію множення. Використовуються в якості множників або дільників числа від одного і до десяти, що робить вправу на порядок складнішою за попередню, але від того – і більш цікавою. А образ книги лише посилює асоціацію з роллю вчителя, яку так приємно відігравати дитині.  

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Л.4
Ділення або множення до 10
-
0
Відповідей на питання
0/100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування