Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Коли учень вже вміє ділити на різні числа в межах першої десятки, коли він вже знає, як знаходити частку, і коли дільник – п'ятірка, і коли – девʼятка, залишається тільки на практиці закріпити ці знання так, щоб учень міг ними користуватись не лише без помилок, а й досить впевнено і швидко. Цьому й присвячено дану вправу. На екрані перед учнем на кожному етапі міститься пара прикладів. всі вони різні, але дільником може бути тільки число в межах першої десятки. Учень має виконати обидва приклади, вписати частки в порожні клітинки після знаку рівності. Те, що виразів два, водночас і ускладнює виконання вправи, і полегшує його. З одного боку дитині доводиться виконувати дві дії ділення, але в той самий час один приклад може бути підказкою для іншого, завдяки асоціативному мисленню, яке властиве для дитині у цьому віці. Наприклад, деякі окремі приклади з діленням учень запаʼятав краще, а інші – гірше. Коли учень виконує той вираз, який нагадує йому більш добре знаний приклад, то це допомагає й оживити менш добре відомий вираз. Коли учень знаходить відповіді до обох прикладів, то проходить на наступний етап. Попри одноманітність механіки виконання вправи, вона є дуже важливою як спосіб практичного закріплення вміння ділити числа.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
З.7
Ділення на числа до 10
-
0
Відповідей на питання
0/100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування