Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Число може бути діленим у кількох прикладах. Звісно, число підходящих дільників для кожного числа обмежено, але чим це число більше, тим і більша кількість потенціальних дільників. Наприклад, число «30» підходить і для ділення на «2», і на ділення, на «10», а також – на «3», «5», «6». У ході виконання цього завдання дитина буде виконувати ділення однакових чисел, закріплюючи свої знання з цієї теми. На екрані перед дитиною міститься пара прикладів – нових для кожного наступного етапу завдання. Ділене однакове, а от дільники – різні, на що вказує те, що й частки теж різні. Один з прикладів вже є вирішеним, доконаним математичним виразом, де відомими є всі елементи. У другому бракує одного з них. Учень має його віднайти. Зробити це можна різними способами. Можна окремо знайти дільник або частку, просто вирішивши приклад, а можна використати верхній як орієнтир. Наприклад, якщо ділене – це число «30», а частка в першому виразі – «5», а в другому – «6», то достатньо згадати таблицю множення, щоб зрозуміти, як дільники у цих прикладах співвідносяться. Адже множення пʼятрки і шістки і дає в результаті число «30». Це значить, що якщо у одному прикладі з цим діленим «5» виступає в ролі частки, значить, в ньому дільником виступає шістка, а в другому виразі все навпаки.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
З.12
Ділення однакових чисел
-
0
Відповідей на питання
0/100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування