Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Розряд числа має досить невелике значення – тільки кількість нулів, тоді як правила роботи зі значущими числами є універсальними і не змінюються незалежно ані від чого. У ході виконання цього завдання дитина переконається в цьому. На екрані перед учнем знаходиться математична піраміда – нова для кожного наступного етапу вправи. Дільник – одне й те саме число для кожного рядка («поверху» піраміди), а от ділене – інше, проте не зовсім. Значущі цифри залишаються такими самими, змінюється тільки розрядність, тобто кількість нулів. На одному «поверсі» ділене – число «15», а на другому – вже «150». На кожному наступному розряд збільшується. Учень має виконати ділення для кожного поверху, вписавши число, яке є правильною часткою для кожного прикладу, у порожні клітинки. Зробити це досить легко. У зазначеному прикладі, де на вершині піраміди знаходиться число «15», а дільником є число «5», аналогічний приклад треба буде виконувати і далі – просто додаючи відповідну кількість нулів. Ділення «15 000» на «5» нічим не відрізняється, окрім того, що до частки «3» треба додати кількість нулів, яка відповідає розрядності діленого, у цьому випадку – це три нулі. Коли учень виконає ділення для всіх чисел, від найменшого до найбільшого, то пройде на наступний етап до нової аналогічної піраміди.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
И.3
Ділення з підвищенням розряду
-
0
Відповідей на питання
0/100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування